ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

نی نی فندق

1390/5/26 12:53
نویسنده : مادر
752 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم قند عسلم سلام فرشته. شنبه رفته بودم دکتر ازش خواستم سونوگرافی کنه ببینم فندق پسر حالش چطوره . دکتر گفت خدا را شکر سالم و سرحال مشغول وول وول خوردن هستی. نفس مامان دکتر گفت ماشااله درشت تر از سن حاملگی من هستی . و الان 33 هفته ای . خدایا من ذوق کردم یعنی چی . یعنی 20 روز زودتر از تاریخی که خودم حدس می زدم  می خواهی به دنیا بیایی!هورا

 

هورانیشخند هورا

مامانی وجودم پر از هیجانه . پدرت و من  داریم از خوشحالی بال و پر در می آریم مثل بچه ندیده ها شدیم.

 

 

قربون قد و هیکلت بره مامان .

 

 

دوست داریم  امید زندگی ما . وای که چه آرزوهای قشنگی برات داریم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
31 مرداد 90 11:56
سلام خوبی؟ یعنی چی که 20 روز زودتر دنیا میاد؟مگه فکر میکردی هفته چندی و دکتر گفت 33 هفته ای؟
چه جالب


سلام . خوبم . من هفته 31 بودم ولی دکتر گفت 33 هفته 4 روز البته بین 4 تا عدد که سونو داد 31و33و35و34 این را انتخاب کرد .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 شهریور 90 11:39
عزیزم امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد. ما هم منتظریم
امير مسعود
27 شهریور 90 17:29
واي من اصلان آمادگي ندارم