ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

قند عسلمون

1390/4/1 14:57
نویسنده : مادر
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .niniweblog.com

 امروز اولین روزیه دارم تو این وبلاگ می نویسم از دو ماه قبل برای گل پسرم نامه نوشتم الان این فندق کوچولو رفته تو 6 ماه که تو شکم مامانش آروم خوابیده.

niniweblog.com

niniweblog.com

 

قند عسلم خیلی برام عزیزه امیدوارم وقتی بدنیا آمد سالم و سلامت باشه از الان می دونم که خیلی دوستش خواهیم داشت . پدرش و من خیلی خوشحالیم که خدا می خواهد یه هدیه به ما بده. مطمئن هستم ما لیاقت داشتن این نعمت بزرگ را داریم .   قلب دوست دارم قند عسلم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده كوچولو
18 خرداد 90 16:25
سلام خوش اومدي. منم پسرم تقريبا همسن پسر شماست، كمي بزرگتر. اميدوارم پسر خوش قدم و سالمي داشته باشي با آينده اي روشن و زيبا


سلام ممنون. منم امیدوارم پسر شما هم خوش قدم و پر روزی به این دنیا بیاد عزیزم . آرزو می کنم خود شما هم سلامت و سالم باشید.
بهاره
21 خرداد 90 16:34
عسلی گل پسری کلی شوق دارم برا اومدن کلی دیشب حست کردم خوشحالم که میای زودی بیا سالم و سر حال بیا دوووووووووست دارم


مرسی بهاره جون وقت یبه دنیا اومدم ماچت می کنم.