ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

نفس مادر

1390/3/31 10:08
نویسنده : مادر
563 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com سلام پسرم قند عسلم. نفس مامان.

niniweblog.com قربونت برم فندق مامان عمو مسعود برات هدیه خریده لحاف و تشک خیلی خوشگله

niniweblog.com هفته دیگه می خواهیم بریم برات تخت و کمد بخریم قندعسلم

niniweblog.comبابائی فقط به فکره توپ خریدنه برات پسرم

niniweblog.com          

niniweblog.comدوست دارم برای آمدنت لحظه شماری می کنم. خدایا ممنون . خدا جون دوست داریم

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 گل پسر مامان تصمیم گرفتیم اسمت را بگذاریم ایلیا . چون بابایی امام علی را خیلی دوست داره منم دوسش دارم مرد بزرگی بوده . امیدوارم اسمت را دوست داشته باشی وقتی بزرگ شدی بهش افتخار کنی.

niniweblog.com

فندقم  امروز بودنت را خیلی احساس کردم 

niniweblog.com

 

دوست دارم 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الهام
29 خرداد 90 7:50
سلام عزیزم خوشحالیم که بهمون سر زدید ای کاش زمان زودتر میگذشت... راستی اگر موافقی که با هم تبادل لینک کنیم بهم خبر بدید تا لینکتون کنم
امير مسعود
2 تیر 90 13:32
سلام فندوق مامان شيرين انشااله بزرگي شدي من هم پول دار شدم برات ماشين بخرم انشاله زن كه گرفتي تشك دونفره بخري پسره شيطون
امير مسعود
2 تیر 90 13:33
عمو جان راستي بابات از خوشحالي اومدنت همه لوازمش و تو ماشين جا گذاشتنه اقا دزده هم اومد برد همه را خونش
مامان شازده كوچولو
2 تیر 90 15:02
احساسات قشنگي داري عزيزم. اميدوارم پسر دسته گلت به سلامتي به دنيا بياد
يلدا
5 تیر 90 12:53
ايليا جون معلومه كه خيلي دوست داشتني هستي كه هنوز نيومدي كلي هديه برات خريدن پس ببين وقتي به دنيا بيايي چه خبر بشه اتاقت از كادوهات