ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

فندق لگد زن

1390/3/23 11:47
نویسنده : مادر
583 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم ماچ، بند دلم گاوچران، عزیزترینم خجالت رفتیم دکتر اینقدر ورجه وورجه کردی دکتر نمی تونست صدای قشنگه قلبتو بشنوه نیشخندنیشخند. منم فقط می خندیدم قهقهه. خوشحال بودم دکتر را سر کار گذاشتیزبان از زیر ستش در می رفتی جان دلم عزیزم . دکتر همش می گفت ماشاله ماشاله چه شیطونیه این پسره . قربون پاهای کوچولوت برم  . اینقدر لگد می زنی دل درد گرفتم .

 

دوست دارم نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nooshin
23 خرداد 90 11:53
bah bahhhhh, che pesari ghande aslaiiii, che mamne mehrabuni dariii


مرسی خاله نوشین
امير مسعود
28 خرداد 90 14:51
عمو جون ديشب برات پتو و تشك خريدم نشاشي روشا خوب


دستت درد نکنه عمو جونی . خیلی مهربونی
امير مسعود
28 خرداد 90 14:55
ايليا خوشگله شنيدم ديروز تو ال سي دي نشونت دادن تازه لخت هم بودي عمو جان نكن اين كارو خوب لگد چرا ميزني عمو جان


مرسی عمو جون .چشم دیگه تو سونوگرافی لباس می پوشم
خاله يلدا
5 تیر 90 12:55
چه مامان مهربوني