ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

تولد بابا شیر شاه

1390/5/10 16:17
نویسنده : مادر
597 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام بابا شیر شاه جونی خیلی دوست دارم. امروز تولدته . مبارک باشه من از تو شکم مامانی همه چیز را می بینم . می دونم که دوست داری الان منم به دنیا آمده بودم و منو بغل می کردی.

niniweblog.com

بابا جونی خیلی دوست دارم تا صداتو می شنوم به شکم مامانی یه لگد می زنم که تو هم منو بشنوی. وقتی شکم مامانی را نوازش می کنی و می بوسی من می فهمم . دوست دارم

niniweblog.com

خوشحالم که بابا شیر شاه خوبی مثل تو دارم

 

 

        

niniweblog.com

                                                                                      پسرت ایلیا ابله

                                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بانو
9 مرداد 90 16:51
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
امير مسعود
23 مرداد 90 14:48
پدر سوخته لگد ميزني بدنم پدر پدر پدر سوختت را در بيارن