ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

فندق شیطونه

1390/4/15 13:08
نویسنده : مادر
523 بازدید
اشتراک گذاری

قلب قند عسل مامان  ماچ عزیز دل مامان  ماچ  پسرگل مامان    قربونت برم  که مثل لوبیای سحر آمیز داری رشد می کنی   

niniweblog.com

 

  خدایا ممنون   گل پسرم   مژه  دیروز وقتی از سر کار رفتم خونه دیدم بابات خیلی خوشحاله رفتم تو اتاقت دیدم    هورا  دلقک  آخ جون   وسائل قند عسل را آوردن هوراکالسکه ، کرییر، تخت پارک، صندلی غذا، مینی واش  

niniweblog.com

خیلی خوشحال شدم  تو هم خوشحال شدی        ورجه  وروجه می کردی تو شکمم     

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

می چرخیدی منم بلند بلند از خوشحالی می خندیدم آخه تو نفس منی وقتی با پاهای کوچولت محکم می زنی به شکمم ذوق می کنم 

niniweblog.com

                                       

niniweblog.com

niniweblog.com

 

بابا خسی دستت درد نکنه این همه وسائل را آوردی بالا ، عمو مسعود ممنون که این همه ایلیا را دوست داری ، بابا بزرگ ناصر کریمی ممنون که برای دیدن وسائل نوه کوچولوی تو راهی آمدی خونمون،

niniweblog.com

 

خدایا ممنون که ما را شایسته داشتن یک فرزند خوب و سالم می دونی . خدایا ممنون که افتخار مادر شدن را به من میدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله يلدا
15 تیر 90 14:13
مبارك باشه اتاق قشنگت عزيزم
خاله يلدا
15 تیر 90 14:16
مریم
20 تیر 90 14:30
سلام عزیزم. وسایل جدید مبارکت باشه . تونستی عکسهاشو بذار. راستی منم عکسهای سیسمونی رو گذاشتم دوست داشتی بیا ببین
بابایی
25 تیر 90 19:50
بابایی واسه یه عالمه توپ خریدم با هم شیشه بشکونیم پش کی میایییییییییی
امير مسعود
23 مرداد 90 14:51
عمو تا ليگ تموم نشده بيا كه بيريم استاديوم استقلال را تشويقف كنيم
مامان سارا
3 اردیبهشت 91 13:04
سلام پسر نازی دارین خدا حفظش کنه ولی چه جالب اسم پدر بزرگ نی نی شما ناصر کریمی هست که با همسر من هم اسمن .من یه دخمل تو راه دارم .اگه به وب ما سر بزنید وبرامون نظر بذارید خوشحال می شیم