ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

ایلیا 4 ماهه شد

1390/12/3 16:32
نویسنده : مادر
988 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای عزیز من امروز 93 روزه هستش . داره کم کم به من عادت می کنه . با چشماش دنبالم می کنه. به من لبخند می زنه و با تمام وجودم دوستش دارم. به بوی بدنش و به خندیدنش به گریه هاش و نق زدنش به این که از خواب ناز بیدارم می کنه تا بهش شیر بدم! خدایا متشکرم

پسرم با تمام وجودم دوست دارم

 

 

نمی دانم این 6 ماه مرخصی که 3 ماهش مانده تمام بشه چجوری برم سر کار! !

 

ایلیا دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگس(مامان ساینا)
10 دی 90 9:48
خاله جون 4 ماهگی مبارک باشه مامانی نگران نباش من مجبور شدم وقتی ساینا 2 ماهه شد بر گردم سر کار قوی باش و پناهت به خدا باشه
نرگس(مامان ساینا)
10 بهمن 90 17:50
دختر منم امروز 4 ماهه شد من وقتی دوماهه بود رفتم سر کار و امروز واسه همیشه از کار اومدم بیرون امیدوارم واست سخت نباشه عزیزم
نرگس(مامان ساینا)
2 اسفند 90 10:58
سلام عزیزم من به ساینا فقط شیر خشک میدم سیمیلاک ادونس میدم یه بار بهش سرلاک دادم اما دیگه ندادم دکتر گفت تا 6 ماهگی هیچی نده عزیزم ساینا که به دنیا اومد 4 کیلو بود و کلا دخملم درشت بود نگران ایلیا نباش هزار ماشاا... پسرمون خوشتیپ و خوردنی هست ایلیا را ببوس از طرف من و واسش اسفند دود کن
بابایی
2 اسفند 90 15:05
بابایی خیلی عاشقتم اخه
محدثه
2 اسفند 90 15:53
سلام خانومی شما باید وارد کاربری خودتون بشید بعد داخل پیوند های وبلاگ که اسم و آدرس وبمو وارد میکنی و در اخر ثبت پیوند رو میزنید