ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

قربونت بره مادر

1390/12/3 16:06
نویسنده : مادر
966 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای قشنگ مادر 5 ماهگی شما داره تمام میشه 7 اسفند میری تو 6 ماه حالا می تونی با دهان فشنگت صدا در بیاری بوووو بووو کنی می تونی با صدای بلند بخندی پسرم داری بزرگ می شی و ما با عشق فراوان نظاره گر رشد تو هستیم

قند عسلم . با تمام وجودم دوست دارم امیدوارم مادر خوبی برات باشم آرزوهای بزرگی برات داریم


 

ایلیای من  دوست دارم 

 

ایلیا 5 ماهه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
3 اسفند 90 15:40
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


سلام
با تشکر حتماً
نرگس(مامان ساینا)
6 اسفند 90 12:17
وای خدا جووووون خانم می شه ما بیاییم خواستگاری این آقااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشاال....