ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

ایلیا می تونه بشینه

1391/2/3 12:08
نویسنده : مادر
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم چند روز دیگه هفت ماهگیت تموم می شهماچ

 

قلب

 

الان می تونی با کمک ما بشینی ، پدرت و من عاشقانه بزرگ شدنت را نگاه می کنیم که با اومدنت برکت ، خوشی  و مهربونی به خونه ما آمده .

دوست داریم بهترین هدیه خداخجالت

دوست داریم قند عسلمون شیرینی زندگیمونقلب

 

ایلیا رفته پیک نیک  با هدیه و یوسف 

جون دلم عزیزم که داره اینجا بهت خوش می گذره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
3 اردیبهشت 91 13:48
جانم بابا عاشق پاشقتم اخه
مریم مامان آراد
13 اردیبهشت 91 10:02
سلام خوبی؟ آخی ایلیا همسن آراد منه . آراد هم میتونه بشینه . راستی خواب ایلیا چطوره ؟ چیا میدی بهش بخوره ؟
خان عمو
20 اردیبهشت 91 13:22
بخورم تورو من عمو خوشگله
مامانی
20 خرداد 91 13:16
سلام مامان ایلیا منم یه ایلیا دارم مثل ماه زنده باشه ایلیای نازت به تازگی یه وب برای کوچولوها گذاشتم که برای پیشرفتش به کمک و همفکریتون نیاز دارم لطفا سر بزنین