ایلیا قند عسلایلیا قند عسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

قند عسلمون ایلیا

حال من خوبه كلاس دوم داره تموم ميشه😂

هندونه شیرین مامان

1391/3/23 15:24
نویسنده : مادر
2,886 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم لباس عکس هندونه پوشیدی بابایی هم ازت عکس انداخت . دوست داریم قند عسل

 

niniweblog.com

 

 

عزیزم  الان میتونی موز . سرلاک . سوپ .تخم مرغ. سیب بخوری

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

پسرم داره لباس هاشو می شوره

عزیزمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خان عمو
25 اردیبهشت 91 10:39
جون چه هندونه خوشمزه اييييييييي
نرگس(مامان ساینا)
31 اردیبهشت 91 12:33
عاشق اون اخمت هستم آقا ایلیا هندونه خان شما خیلی خوشمزه ای
مامان ایلیا نفس
28 تیر 91 13:15
سلام پسر خوشگل.واقعا بامزه شدی دوست دارم بخورمت وروجک .من مامان ایلیا نفس هستم.شما رو لینک کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
آزفنداک
28 مرداد 91 15:59
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


لعیا جون مامان
28 مرداد 91 16:31
خاله تو هم مثل هندونه شیرینی به منم سر بزن خوشحال میشم